duminică, 6 mai 2012

CINE E FARA DE PACAT SA ARUNCE PRIMUL CU PIATRA!



Iaca na politichie, aici nu scriu sa iau apararea cuiva, Ciprian Paraschiv, ci doar incerc sa ii fac pe multi sa inteleaga ce fel de om este prin prisma faptului ca il cunosc de aproape 20 de ani ! Acelasi om pe care eu il stiu si in momente fericite si in momente triste  si in momente de cumpana, cum este acesta, dar mai ales un om echilibrat cu simtul responsabilitatii si al lucrurilor bine facute ! Imi aduc aminte de o intamplare veche pe care poate multi nu o stiu: Cip prin intermediul meu si al prietenului meu Nikos a avut posibilitatea sa mearga la probe de joc la o echipa din Grecia din liga I . Se intampla prin anul 1997 cred, si dupa ce a trecut cu brio probele de joc, cum se putea altfel, Cip a avut de ales sa plece afara pe un contract destul de banos sau sa ramana acasa unde il astepta un viitor incert . Nimic nu e sigur niciodata aici! A gandit, a reflectat si a ales sa ia viata in piept, de-abia se insurase, aici, acasa, in Iasi.   A ales bine zic eu ! Restul poate il stiti, a jucat, a arbitrat, a facut afaceri, a facut politica, dar mai presus de toate a facut tot ce a putut pentru sport, si eu apreciez lucrul asta ! Imi aduc aminte cand m-a sunat si mi-a multumit ca il ajut in promovarea unei actiuni umanitare, este vorba despre : Sa ii daruim speranta la viata lui Andrei Burlica ! Era entuziasmat ca se gaseste sprijin pentru Andrei, si a ajutat cat a putut el personal si eu apreciez asta ! Poate ar fi multe de spus dar eu as spune doar atat politicienilor :                                                                                                                                  CINE E FARA DE PACAT SA ARUNCE PRIMUL CU PIATRA !

Un comentariu: